Daca vrei sa apelezi la garantie, te rog sa citesti mai jos conditiile de acordare iar daca te incadrezi, completeaza formularul online AICI.
CERTIFICAT DE GARANTIE
Actualizat si intrat in vigoare la data de 30 Iunie 2022
Conditii de acordare a garantiei
Pe durata perioadei de garantie, SC Bitmi Technologies SRL se angajeaza la propria alegere sa repare sau sa inlocuiasca produsul / elementele defecte ale produsului in mod gratuit in conditiile prevazute in prezentul certificat de garantie si de legislatia internationala in vigoare (Legea 449/2003 si O.G 21/1992).
Conditii generale de acordare a garantiei
Garantia oferita nu afecteaza drepturile oferite consumatorilor prevazuta de O.G 21/1992 si legea 449/2003. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte impreuna cu accesoriile aferente. Pentru a beneficia de garantie, trebuie sa ne furnizati electronic factura fiscala care se regaseste in mail-ul de livrare comanda trimis automat la expedierea coletului. In cazul in care nu o puteti furniza, avem dreptul de a refuza oferirea garantiei.
Termenul de garantie standard pentru bunurile achizitionate este de 2 ani la persoane fizice si 1 an la persoane juridice de la data cumpararii.
Incepand cu data de 15 Aprilie 2022, toate produsele achizitonate exclusiv de pe site-ul www.bitmi.ro printr-o metoda de plata online (plata cu cardul sau prin OP) si a caror valoare pe factura fiscala este egala sau mai mare cu 500 RON incl. TVA, beneficiaza de 3 luni EXTRA garantie. Termenul de EXTRA garantie se refera la faptul ca garantia standard va fi prelungita cu inca 3 luni.
Daca exista o comanda cu mai multe produse, extra garantia se va aplica doar acelor produse care au un pret egal sau mai mare cu 500 RON incl TVA la momentul facturarii.
Produsele vandute de SC Bitmi Technologies SRL pe alte platforme inafara de site-ul propriu www.bitmi.ro, beneficiaza doar de garantie standard 2 ani la persoane fizice si 1 an la persoane juridice indiferent de metoda de plata, astfel EXTRA garantia nu va fi aplicata.
Consumatorul este obligat sa raporteze orice defect fizic sau functional descoperit in termen de 24 ore de la primirea coletului prin completarea formularului de mai sus insotit de poze sau video doveditor. Orice plangere ulterioara nu se va lua in considerare.
Garantia nu acopera urmatoarele situatii:
1. Produsele care prezinta defecte fizice precum lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese lipsa, arse sau plesnite, etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate si la care comunicarea defectelor nu s-a facut in termen de 48h de la primire;
2. Produse utilizate in conditii neadecvate (supunere la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta), patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul acestora, utilizare in conditii ce nu respecta manualul de utilizare al produselor;
3. Defectiuni aparute ca urmare a manipularii si pastrarii necorespunzatoare, aplicarea de socuri, interactiuni cu detergenti, cosmetice, pastrarea in medii cu praf, umezeala excesiva sau agenti corozivi, campuri magnetice puternice etc.
4. Deteriorari provocate de incendii sau catastrofe naturale
5. Deteriorari derivate din uzura, vechime
6. Orice deteriorare rezultata din folosirea anormala sau abuziva, neglijenta (lovituri, izbiri, geam crapat/fisurat/zgariat), folosirea necorespunzatoare a bunului si nerespectarea instructiunilor de utilizare, daca se constata ca aceste cauze au determinat defectiunea reclamata de cumparator.
7. Corodarea carcaselor si a bratarilor cauzata de transpiratie in cazul ceasurilor / smartwatch-urilor / bratarilor fitness si altor dispozitive care se vor folosi in contact direct cu pielea etc.
8. Bateriile / Acumulatorii (cu exceptia produselor la care sursa de energie este capsata)
Instructiuni de utilizarea ale produselor rezistente la apa
Conform standardelor internationale a produselor rezistente la apa si praf, masuratorile se fac sub forma codului I.P.
Litera I reprezinta gradul de rezistenta la praf iar litera P reprezinta gradul de rezistenta la apa
I.P. 65 - produsul poate fi stropit sub jet de apa pentru perioade scurte
I.P. 67 - produsul poate fi scufundat in apa pana la 1m
I.P. 68 - produsul poate fi scufundat in apa pana la 3m
Rezistenta la apa a produselor nu este permanenta. Garnitura de protectie sau alte elemente care fac produsul sa fie rezistent la apa se uzeaza in timp.
Este interzis si duce la pierderea garantiei:
- sa loviti sau sa scapati produsul
- sa scufundati in apa produsul pentru perioade lungi sau adancimi peste limita prezentata in codul I.P.
- sa utilizati produsele in conditii extreme pentru care nu au fost create (ex. sauna etc,)
- sa rupeti sigiliile
- sa desfaceti produsele
Etapele garantiei:
- Daca produsul se incadreaza pentru garantie, completeaza formularul online de mai sus.
- Vom analiza cererea si vom reveni cat mai rapid cu un raspuns pe mail catre tine in functie de situatie: Inlocuirea / repararea produsului sau refuz de acordare a garantiei.
- Iti comunicam sa ne trimiti produsul pentru inlocuire / reparare sau ne ocupam noi de tot in functie de situatia descrisa mai jos.
Plata transportului:
Pentru persoane juridice:
- Chemarea curierului si plata transportului pana la noi va fi facuta de catre tine. Poti utiliza orice curier doresti iar coletul sa fie cu ramburs 0 RON la livrare. Expedierea se va face la Str. Sfantul Andrei Nr.17 Iasi Contact: Bitmi Tel: 0750424743
Vanzator:
SC Bitmi Technologies SRL
Suport clienti De Luni pana Vineri in intervalul orar 09:00 - 17:00 cu drag.
info@bitmi.ro